Общи условия
Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между GSMPROTECT.BG, наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, и потребителите, наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ, на предоставяната от него услуги на информационното общество, наричани по-долу УСЛУГАТА.
Данни за доставчика :
Наименование на Доставчика: МОБАЙЛ ФООН ПРОТЕКТ ЕООД
ЕИК: 205165036,
Седалище и адрес на управление:
Адрес за упражняване на дейността:
Данни за кореспонденция:
Продукти:
Онлайн магазин www.GSMPROTECT.BG предлага продажба на аксесоари за мобилни устройства,зарядни,кабели,преносими батерии,слушалки, периферия за компютър.
Цени:
Цените посочени на сайта са крайни и не включват цената за доставка до клиента. Цените могат да бъдат променяни, без да е необходимо предварителното уведомяване на потребителите. Потребителят заплаща цената, която е била актуална, към момента на поръчката.
Поръчки:
След като сте създали и оформили поръчката си кликнете на количката, където са изброени всички избрани от Вас продукти с количества и цени. След като потвърдите поръчката ние ще се свържем с Вас за потвърждение на поръчката и нейното съдържание по телефон или имейл.
Срокове и условия:
Наличните стоки, поръчани в www.GSMPROTECT.com се доставят от 1 до 3 работни дни от потвърждение на поръчката. Когато продукта не е наличен срокът на доставка на останалите продукти е различен в зависимост от срока, необходим за набавянето им. ДОСТАВЧИКЪТ не носи отговорност за забавяне на поръчките по вина на куриерската фирма, неточен адрес или други възникнали обстоятелства не зависещи от него.
Рекламации:
Рекламации се приемат по e-mail или друг удобен за клиента начин, като той посочва причините за предявената рекламация. GSMPROTECT.BG си запазва правото да не приеме констатацията на клиента, ако прецени, че основанието му за рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на клиента. GSMPROTECT.BG уведомява клиента за становището си на посочения от него телефон или e-mail.
Замяна на закупена стока и отказ от поръчка:
Ако клиента по някаква причина желае да замени закупеният от него продукт, той има право да го направи, като в този случай разходите за връщане на продукта и изпращане на новозаявения са за сметка на клиента. Ако има разлика в стойността на новата и старата поръчка, то тя се компенсира.
Клиента има право да откаже приемането на пратката, ако сумата, която следва да заплати на куриера не съответства на дължимата. В този случай, молим клиента да се свърже незабавно с GSMPROTECT.BG за отстраняване на несъответствието.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена / разпокъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя. Изготвя се констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В случай че клиента вземе пратката на своя отговорност и не предяви своите претенции пред куриера, рекламацията е недействителна.
Права и задължения на GSMPROTECT.BG
Ние сме длъжни да спазваме стриктно Закона за защита на личните данни, да защитаваме предоставената ни от клиента информация, да доставим поръчаните продукти в договорения срок на посочения адрес.
Ние имаме право да не доставим поръчаните продукти при посочени неверни адрес или телефон.
Ние не носим отговорност, при възникването на обстоятелства независещи от магазина, възможни разлики в цветовете на закупените стоки, дължащи се на различните видове екрани на компютрите и техните настройки.
Права и задължения на клиентите:
Клиентът е длъжен да посочи валиден телефон, e-mail и адрес за доставка, да заплати цената на поръчаната от него стока, както и определената сума за доставка, да получи поръчаната стока, като осигури възможност за приемането им, да не прави фиктивни поръчки, да не дава неверни отзиви за даден продукт или друга невярна информация оронваща авторитета на GSMPROTECT.BG
Клиентът има право да получи поръчаните от него продукти, да се откаже от тях в срок от четиринадесет работни дни от датата на доставка, спазвайки изискванията на Закона за защита на потребителите.